torsdag 30. august 2012

Så var det valg av lister...

Har lenge vært bestemt på helt glatte og rene litt brede lister på veggen langs gulvet og 
tynnere hvite lister i taket.
Noe ala disse:
List Primed White 60mm

Meeen, vil man kanskje ha litt utskjæringer allikevel?
og hva da med disse som fra swedoor som man kan klipse på og skjule ledninger bak?
Eller rett og slett at man velger lister i samme trefarge som gulvet? 
List Eik mattlakket



Valgene er mange og jeg blir foreløpig ikke klok..



ALLE NYTTIGE TIPS OG TRIKS TAS I MOT MED TAKK!

1 kommentar:

  1. Hei søte deg,
    jeg ser du har vært inne hos meg og stilt samme spm to ganger og jeg beklager at jeg ikke har svart deg før, men jeg har ikek sittet foran pcen i det hele tatt. Beklager masse.

    Hvis du klikker på den svarte buttonen på min høyre side på sidebaren min merket bloggteknisk kommer du til denne siden http://www.fabelaktive.com/p/bloggteknisk.html

    Den første artikkelen der viser hvordan du i template designer kan endre innleggstittel. Les deg litt fram der og er det fortsatt gresk, så spør meg igjen.

    Hvis jeg kunne valgt lister på nytt i heimen, ville jeg valgt noen skikkelig breie gulvlister på kontoret - syns det er så kult!

    Fin kveld!
    klem

    SvarSlett